Vieme, že skutočná kvalita vzťahu sa ukáže až vtedy, keď nastane prvý problém. A práve preto sme tu pre vás nielen počas záručnej doby, ale aj dlho po jej skončení.
V ALUPLAST s.r.o. sa usilujeme robiť maximum pre to, aby sme našim zákazníkom vždy dodávali hodnotné a funkčné výrobky.
Napriek tomu sa ale môže stať, že bude potrebný servisný zásah alebo vznikne reklamácia. Sme tu, samozrejme, aj v týchto prípadoch.
Aby vám okná bezproblémovo a dlho slúžili a aby ste predišli prípadným reklamáciám, je potrebné starať sa o ne pravidelne a podľa nášho návodu na správnu starostlivosť a údržbu.
Nezabudnite prosím, že ako reklamácie môžu byť uznané len tie zjavné chyby, u ktorých preukážete, že vznikli pred prevzatím výrobku alebo diela. Výrobok, tovar alebo dielo si preto skontrolujte už pri jeho preberaní. Akékoľvek zjavné chyby zaznačte do dodacieho listu alebo do protokolu o odovzdaní diela. Vyhnete sa tak neskôr potenciálnym problémom pri uznaní reklamácie.
Ak ste dodržali všetky odporúčané postupy a výrobok kúpený od nás aj napriek tomu neslúži tak, ako má, môžete ho reklamovať.
Posudzovanie a vybavovanie reklamácií upravuje Reklamačný poriadok spoločnosti ALUPLAST s.r.o., ktorý môžete nájsť v sekcii Servis a podpora - Na stiahnutie.
vyplnením online reklamačného formulára
elektronicky zaslaním emailu na servis@aluplast.sk
písomne zaslaním reklamácie na adresu sídla spoločnosti (Moštenická ul. 8, 971 01 Prievidza)
osobne na recepcii v sídle spoločnosti v Prievidzi
označenie REKLAMÁCIA
číslo zákazky a číslo pozície alebo kód z faktúry
podrobný opis chyby vrátane opisu okolností vedúcich k jej vzniku
podrobná fotodokumentácia chyby
meno a telefonický kontakt na majiteľa alebo prevádzkovateľa nehnuteľnosti, v ktorej je výrobok zabudovaný
adresu nehnuteľnosti, v ktorej je výrobok zabudovaný
Vašu reklamáciu zaevidujeme a potvrdíme vám jej prijatie.
Ak je to potrebné, naplánujeme obhliadku servisným technikom.
Posúdime reklamáciu.
Zašleme vám stanovisko.
V prípade uznania reklamácie si s vami dohodneme termín vykonania záručného servisu.
Telefonické a nekompletne vyplnené reklamácie žiaľ nemôžeme akceptovať. Všetky podnety sa snažíme spracovať čo najskôr, neúplné reklamačné formuláre a chýbajúce informácie nám však sťažujú ich vybavovanie a celý proces predlžujú.
Spoločnosť ALUPLAST s.r.o. vám rada poskytne záručný i pozáručný servis. Záručný servis v praxi znamená bezplatné odstraňovanie chýb, ktoré sú v súlade s Reklamačným poriadkom. Mimozáručný servis poskytujeme na všetky u nás vyrobené výrobky.
odstraňovanie chýb v záručnej dobe, na ktoré sa nevzťahuje záruka
opravy po uplynutí záručnej doby
ostatné služby ponúkané servisným oddelením (nastavenie kovania, nastavenie samozatvárača, výmena skiel, výmena tesnení a podobne)
Ak máte záujem o pozáručný servis, zašlite nám svoju objednávku emailom na adresu servis@aluplast.sk.
označenie SERVIS-OBJEDNÁVKA
číslo zákazky, pod ktorým sú výrobok/tovar/služba v spol. ALUPLAST s.r.o. evidované
číslo položky zákazky
presný písomný opis chyby
opis situácie, ktorá viedla ku vzniku chyby
podrobná fotodokumentácia chyby
meno a tel. kontakt na zákazníka
adresu, kde je potrebné servis vykonať
Všetky tieto informácie nevyhnutne potrebujeme k tomu, aby sme vám mohli zrealizovať pozáručnú opravu. Slúžia nám na vyhľadanie výrobnej dokumentácie vašej zákazky v archívoch, na základe ktorej sa potom servisný technik pripraví na riešenie vášho problému. Vďaka týmto informáciám si dohľadá, objedná a pripraví potrebné náhradné diely a v prípade dielov, ktoré sa už nevyrábajú, určí vhodné alternatívy. Technika k vám pošleme čo najskôr po tom, ako dostaneme kompletne vyplnenú objednávku. Ešte predtým vám však zašleme cenovú ponuku a dohodneme si s vami termín opravy.